Aankomst in Helsinki

6 augustus 2019 - Suolahti, Finland

Na een lange, maar gelukkig rustige overtocht naar Helsinki, waarbij we niet misselijk zijn geweest, zijn we vanmorgen ineens doorgereden langs de mooie route 24. We passeerden Lahti en zitten nu halverwege Jyväskylä en Oulu, waarwe net de lekkerste Miracoli met kaassaus aten 😅 onder een stralende zon aan een prachtig meer.

Naast de vele waarschuwingsborden voor elanden hebben we er jammer genoeg nog geen gezien, maar wat niet is zal zeker nog wel komen.

Straks een slaapplaats zoeken, maar ook dat zal wel lukken. Mooie plaatsen zat hier.

Morgen richting Oulu en van daaruit naar de Russische grens. Maar eerst... verder genieten van dit supermooie landschap.

1. Tinneke:
    6 augustus 2019
    Alle alles gat precies wel vlotjes. Algoe dat daar een Italiaans restaurant was he seg. Dan heb je toch al goe gegeten 😂 sloppel en tot morgen ofzo xxx
  2. Bren en Tim:
    6 augustus 2019
    Ja, alles gaat inderdaad vlot. Het was alleszins beter dan op de boot! Ik denk dat ik uit mijn geheugen geband had hoe slecht de Finse keuken is 😓
    Als het weer zo blijft zoals het nu is, kunnen we morgenvroeg rechtstreeks van uit ons bed gaan zwemmen 😁
  3. Sanne Verhagen:
    6 augustus 2019
    Stiekem jaloers bij het zien van de foto's! En benieuwd naar Oulu in de zomer 😉
  4. Bren en Tim:
    6 augustus 2019
    Het is hier super nu... 18u40 en nog 19° is veel meer dan we gehoopt hadden. Wie weet kunnen we morgenvroeg zelfs gaan zwemmen!
  5. Tinneke:
    Morgenvroeg zwemmen? Doe maar nen dikke sjaal aan dan 🤣
  6. Bren en Tim:
    7 augustus 2019
    Toch mijn zwembeurt maar overgeslagen... :D
  7. Nelisconny:
    Wel wel ... mijn lucky charm was ni voor elanden ... beren only 🤣
    Ziet er daar wel heel knap uit dus geniet met volle teugen 🤗🤗🤗
  8. Bren en Tim:
    7 augustus 2019
    Inderdaad! Nog geen enkele eland gezien, enkel rendieren... Maar da's ook goed zenne!
    Doen we!
  9. Andy en Sofie:
    Prachtige foto's! Zeer mooi landschap! 😍
    En gaan zwemmen? 😘
  10. Bren en Tim:
    7 augustus 2019
    Neeje... het was wat friskes... hoewel een Russische madam daar duidelijk gene last van had! :D