Klövsjö - Orsa - Kristinehamn

14 augustus 2019 - Kristinehamn, Zweden

's Morgens na het ontbijt eerst vertrokken richting Lofsdalen, in de hoop daar te kunnen gaan wandelen en beren/elanden te spotten, maar dat viel dik tegen, waardoor we doorgereden zijn naar Orsa. Daar kwamen we nog maar net het dorp binnengereden, toen we in de verte een vrouwtjeseland in de wei zagen staan. We hebben haar op foto, maar het is wel van heel ver.

Vannacht heeft het gegoten van regenen, met als gevolg dat we niet veel geslapen hebben. Gelukkig regende het even niet meer toen we ontbeten, maar dat heeft niet lang geduurd. Daarom opnieuw van de regen gebruik gemaakt om wat afstand af te leggen: vannacht slapen we in een hotel in Kristinehamn, aan het Vänermeer. Onderweg hier naartoe kwamen we wel een verrassing tegen: moeder met kalf, zo mooi...

Voor morgen weten we het nog niet, zal grotendeels afhangen van het weer. Straks eerst genieten van een douche, iets eten, goed slapen,... In Karlstad is er wel een Ikea, die moet ik toch eens van dichtbij gezien hebben, denk ik. :)

1. Tinneke:
    14 augustus 2019
    Alle Vooruit, dan toch een eland gezien 😀voor de beren zal je dan nog wat moeten wachten he. Troost je, hier ook Alle dagen al regen gehad 😑 voor straks een goeie nachtrust gewenst en geniet van je hobby morgen '( Ikea wandeling 😀) tot de volgende xxx.
  2. Bren en Tim:
    Neenee, niet 1, maar 3! :D
    Voor de beren moeten we nog eens terugkomen dan, hé...
    Alle dagen regen is wel goed voor den hof! :D
    (Ik denk dat we sebiet nog naar den Ikea rijden!), hahahaha
  3. Tinneke:
    14 augustus 2019
    😀alle vooruit das goe he x
  4. Andy en Sofie:
    Idd hier ook veel regen ☹️ de beste dagen zijn voorbij hier... Dan toch al wat elanden kunnen spotten! 🤗 Whoop whoop!