Arvidsjaur - Klövsjö

12 augustus 2019 - Klövsjö, Zweden

Na een zalige nacht in een supermooie kamer en een lekker ontbijt - waar we wel een uur te vroeg voor waren - hebben we van de regen gebruik gemaakt om een flinke afstand te overbruggen. Onderweg zagen we door dit weer de meest spectaculaire wolkenformaties.

Na een lekkere hamburger bij Mcdonalds doorgereden naar Fettjeåfallet, waar we na een glibberige en niet helemaal ongevaarlijke klimpartij de mooiste waterval tot hiertoe tegenkwamen.

Vanavond slapen we bij de rivier, om morgen door te trekken naar Zweeds berenland. Spannend! Vanmiddag sprong er nog bijna een ree onder de bus. Te snel voor een foto helaas...

1. Tinneke:
    12 augustus 2019
    Alle , goe geslapen en goe gegeten 😀vooral van wolken
    Kunnen we meespreken, vandaag hevig onweer hier maar dat mocht 'éens voor den hof. Wees maar wat voorzichtig op die rotsen zenne. Veel berensucces in Zweden. Tot morgen xxx
  2. Nelisconny:
    12 augustus 2019
    Blij te horen dat jullie nog elke dag volop genieten ... ook al zit het weer jullie niet mee ..
    Toch iets da we gemeenschappelijk hebben dan 😆
    Zal wel knap geweest zijn die waterval 🤩
    En de wandeling ernaartoe heeft dan zijn vruchten afgeworpen ook al zal dat idd niet eo gemakkelijk geweest zijn na die regenval
    Hoop nog altijd mee dat jullie toch een beer kunnen spotten 🤞🤞🤞
    Doe maar lekker zo voort ... jullie zijn goe bezig 💕💕💕